تجلیل از بازنشستگان نمونه استان زنجان1405

به مناسبت ۲۵ ذی‌الحجه، روز خانواده و تکریم بازنشستگان با حضور مدیر استان و معاونت استاندار زنجان و روسای کانونها برگزار شد

به مناسبت ۲۵ ذی‌الحجه، روز خانواده و تکریم بازنشستگان با حضور مدیر استان و معاونت  استاندار زنجان و روسای کانونها برگزار شد
به مناسبت ۲۵ ذی‌الحجه، روز خانواده و تکریم بازنشستگان، مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان زنجان طی مراسمی با حضور معاون محترم استانداری جناب آقای دکتر حقیقی و رؤسای محترم کانون‌های بازنشستگی کشوری استان از شش بازنشسته نمونه تجلیل کرد.

 

به مناسبت ۲۵ ذی‌الحجه، روز خانواده و تکریم بازنشستگان، مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان زنجان طی مراسمی با حضور معاون محترم استانداری جناب آقای دکتر  حقیقی و  رؤسای محترم کانون‌های بازنشستگی کشوری استان از شش بازنشسته نمونه تجلیل کرد.

در این آیین که با هدف پاسداشت سال‌ها تلاش و خدمات ارزشمند بازنشستگان برگزار شد، بر نقش مؤثر آنان در انتقال تجربه، دانش و فرهنگ خدمت به نسل‌های جوان تأکید شد.

در این مراسم، آقایان  خلیل اشرفی و عبدالرحیم رهنما و تقی سالک و علی اکبر اوصانلو و جهانبخش افشار و خانم صغری منتخبی  به عنوان بازنشستگان نمونه در شش محور ، ورزش ، علوم آموزش و پژوهش ، فعالیت های اجتماعی و عام المنفعه ، فرهنگ و هنر ، ایثارگری و فداکاری ، کار آفرینی و ایجاد اشتغال ، استان معرفی و با اهدای لوح سپاس و هدایایی از آنان تجلیل شد.

 


18
17
16
15
14
13
12
11
19

 

سه شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۵
08:14
منبع: روابط عمومی مدیریت زنجان
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید