به مناسبت ۲۵ ذیالحجه، روز خانواده و تکریم
بازنشستگان، مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان زنجان طی مراسمی با حضور معاون
محترم استانداری جناب آقای دکتر حقیقی
و رؤسای محترم کانونهای بازنشستگی کشوری
استان از شش بازنشسته نمونه تجلیل کرد.
در این آیین که با هدف پاسداشت سالها تلاش
و خدمات ارزشمند بازنشستگان برگزار شد، بر نقش مؤثر آنان در انتقال تجربه، دانش و
فرهنگ خدمت به نسلهای جوان تأکید شد.
در این مراسم، آقایان خلیل اشرفی و عبدالرحیم رهنما و تقی سالک و علی
اکبر اوصانلو و جهانبخش افشار و خانم صغری منتخبی
به عنوان بازنشستگان نمونه در شش محور ، ورزش ، علوم آموزش و پژوهش ،
فعالیت های اجتماعی و عام المنفعه ، فرهنگ و هنر ، ایثارگری و فداکاری ، کار
آفرینی و ایجاد اشتغال ، استان معرفی و با اهدای لوح سپاس و هدایایی از آنان تجلیل
شد.







